mercredi 25 juillet 2018

♥ Very Favorite: Q-Pot x Sailor Moon ♥


Q-Pot has released a new collection in collaboration with the famous anime Sailor Moon! I'm digging all the collection and couldn't resist to share my favorite items with all of you! By the way, I love the name they gave it: Ice Crea'Moon ☆ Cute, isn't it?

Q-Pot vient de sortir une nouvelle collection en collaboration avec le très célèbre animé Sailor Moon! J'adore la collection, je me devais donc de la partager avec vous ! D'ailleurs au passage son nom est trop génial : Ice Crea'Moon ☆ C'est trop chou non ?


 

An overview of the whole collection!


The sailor melt changing star necklace is amazing. Original and elegant at the same time, I think it's very easy to wear this necklace on a daily basis. Also, in my opinion, the length is perfect!

Le collier "Sailor melt changing star" is sublime. Original et élégant à la fois c'est pour moi le collier parfait à porter au quotidien. Et en plus, je trouve que la longueur de ce collier est parfaite !



The silver crystal bud pate de fruit necklace is very elegant! It's not the first time I fall in love with a Q-pot accessory made around this specific theme from sailor moon, last year (or was it two years ago? I can't remember!) they made a beautiful flower ring with it!

Le collier "silver crystal bud pate de fruit" est très chic ! Ce n'est pas la première fois que je tombe amoureuse d'un accessoire Q-pot réalisé avec ce thème issu de sailor moon, l'année dernière (ou est-ce que c'était il y a deux ans ? Je ne m'en souviens plus très bien !) la marque en avait fait une très belle bague fleurie !



They also released a collection of 11 rings (and elastic band!) named "pretty guardian ice cream", and they all look very tasty! But don't try to eat them, those ice cream are not eatable at all! My favorite colors are Uranus and Starlight! And you, what's the color you'd choose for this ring?

Ils ont également sorti une collection de 11 bagues (et élastiques) nommée "pretty guardian ice cream", elles ont l'air délicieuses ! Mais n'essayez pas de les manger, ces glaces ne sont pas du tout comestibles ! Mes couleurs préférées sont Uranus et Starlight ! Et vous, quelle est la couleur que vous choisiriez pour cette bague ?




And the last, but not the least, item that caught my eye, is "the eternal tiare and holy moon chalice" necklace! I find this jewel very innovative, because it's actually a combination of two necklaces that you can buy individually (each necklace is ¥18000). This last jewel is a bit more overt the top than the others but still very cute!

Et le dernier, mais non le moindre, objet qui a attiré mon attention est le collier "the eternal tiare and holy moon chalice" ! Je trouve ce bijou très innovant, car il s'agit en fait d'une combinaison de deux colliers que vous pouvez acheter individuellement (chaque collier coûte 18000 ¥). Ce collier est un peu plus extravagant que les autres mais reste hyper mignon !




Click hereafter to discover the whole collection
Cliquez ci-dessous pour découvrir la collection


Price range: 
from ¥6000 (~ $63 for an Ice Cream ring)
to ¥36000 (~ $325 for Eternal Tiare and Holy Moon Chalice Necklace)



Here are some more pictures, I hope you like this collection as much as I do! 
Voici quelques photos supplémentaires, j'espère que vous aimez cette collection autant que moi !




See you soon for a new entry 
 ♥
A bientôt pour un nouvel article 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire