jeudi 30 avril 2015

Out of lolita - Photoshoot - The pin-up and the bike



I wear lolita fashion most of the time. When I don't, I wear jeans to go to work (mainly because I woke up late) and I wear pin-up fashion. I'm fascinated by the aesthetic of vintage pin-up fashion that I love to mix with lolita fashion. Regularly I have the chance to do model for pin-up fashion shows and for photoshoots.
During the "Betty's Retro Days" I've met Dorian Gray, photographer for "
La Pin-up photography" and owner of the facebook page "La Pin-up". We did a short photoshoot before the fashion show. I hope you enjoy this small part of my world (´◠ω◠`)

Je porte la mode lolita la plupart du temps. Lorsque je ne la porte pas, j'enfile un jean pour aller au travail (souvent parce que je me suis levée en retard) ou je porte la mode pin-up. Je suis fascinée par l'esthétique de la mode pin-up vintage que j'adore mélanger avec la mode lolita. Régulièrement j'ai la chance d'être modèle pour des défilés de mode pin-up et pour des photoshoots. 
Durant les "Betty's Retro Days" j'ai rencontré Dorian Gray, photographe pour "La Pin-up photography" et propriétaire de la page facebook "La Pin-up". Nous avons improvisé un petit photoshoot avant le défilé de mode. J'espère que vous aimerez cette petite partie de mon univers (´◠ω◠`)


Pictures: La Pin-Up photography



3 commentaires: