lundi 12 septembre 2016

Tea Time - Corset Story Victorian Inspired Overbust


Hi friends! I think that it's a secret for nobody: I loooove corsets! I've been collecting them for years now, and I wear them as much as I can. Lately I've added two new ones in my collection. Here is an entry about the first one, the "Luxurious Victorian Inspired Pinky Beige Overbust Angled Panels and Straps" corset from Corset Story. I had a "Tea Time" photoshooting to present you this beautiful corset.

Coucou les chouchous ! Je pense que c'est un secret pour personne: J'adooooooooore les corsets! Je les collectionne depuis des années, et j'en porte aussi souvent que possible. Dernièrement, j'ai ajouté deux nouvelles pièces à ma collection. Voici donc un article pour vous présenter la première, le corset "Luxurious Victorian Inspired Pinky Beige Overbust Angled Panels and Straps" de Corset Story. Afin de vous bien vous montrer ce magnifique corset, voici un petit photoshooting "Tea Time".


Here are some of the corset's characteristics:

10 Spiral Steel Bones and 4 Flat Steel Bones
Front and Back Modesty Panel 
Potential Waist Reduction 1-2 Inches 
Ribbon Lacing 
6 Suspender Loops


Voici quelques-unes des caractéristiques du corset:

10 baleines acier spirales et 4 baleines acier plates
Modesty Panel à l'avant et à l'arrière
Potentiel de réduction de la taille de 2,5 à 5cm
Laçage ruban
6 emplacements à jarretières.


My corset is a size UK10, its shape is great and the color is amazing. For a more efficient waist reduction I should have chosen a size UK8, but on the other hand, size UK10 is perfect for my cup size! This corset is a perfect compromise if you are looking for something to wear everyday without a lot of constraints and with a pretty good support.

Mon corset est une taille UK10, sa forme est superbe et sa couleur magnifique. Pour une réduction plus efficace au niveau de la taille j'aurais dû choisir une taille UK8, mais en même temps la taille UK10 est parfaite pour mon tour de poitrine ! Ce corset est un compromis parfait si vous cherchez quelque chose à porter tous les jours, avec un minimum de contraintes et un bon soutien.

Quality: 9/10
Waist reduction: 7/10
Breast support: 9/10 
Accurate description on CS website: 9/10

Overall satisfaction: 9/1



More information here: ♥♥♥
Plus d'informations ici : ♥♥♥



2 commentaires:

  1. Que tu es belle... ton blog fait rêver, un plaisir de te lire. <3

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Rooooh c'est trop gentil ♥ Merci beaucoup LadyDoll. (confidence pour confidence, j'aime beaucoup ton blog ♥)

      Supprimer