jeudi 10 mars 2016

Aliexpress - A turleneck (perfect for lolita fashion) review


It's winter, I want to wear warm and comfy clothes. I've been looking for a cute turtleneck pullover to wear under my lolita clothes for a long time, and I think I've found a perfect one on Aliexpress. This is maybe one of the best buy I've ever made on this website, the quality worth the price!
This turtleneck is available in 5 colors: lavender, baby blue, white, black, pink. All have the same white/cream lace range under the ruffled collar and a flower sewn on it (which is very easy to remove).

C'est l'hiver, j'ai donc envie de porter des vêtements chauds et confortables. Cela faisait un moment que je cherchais un joli pull col roulé que je pourrais porter sous mes vêtements lolita, et je pense avoir trouvé sur Aliexpress le pull parfait. C'est peut-être l'un des meilleurs achats que j'ai jamais faits sur ce site, la qualité de ce pull est exceptionnelle !
Ce col roulé est disponible en 5 couleurs: lavande, baby blue, blanc, noir, rose. Tous ont la même rangée de dentelle blanche/crème placée sous le col roulé et une fleur cousue sur celui-ci (elle est très facile à enlever).


♥ Click on the picture to go to the Aliexpress page of the pullover♥
♥ Cliquez sur la photo pour aller sur la page Aliexpress du pull♥ 

http://www.aliexpress.com/item/cute-2015-new-fashion-women-autumn-winter-lace-Turtleneck-long-sleeve-basic-knitted-pullover-female-ruffle/32539994338.html


I've chosen the white one and paid it 19,10€ included shipping -which is a very fair price- on December the 11th. I've received on December the 28th, in a plastic bag letter that I didn't take in picture.

J'ai choisi le blanc  que j'ai payé 19,10 € FdP inclus -ce qui est un très bon prix- le 11 Décembre. Je l'ai reçu le 27 Décembre, dans une lettre en plastique que je n'ai pas pris en photo.


Order: 12-11-2015
Reception: 12-27-2015

♥ Shipping: 5/5
♥ Packaging: 5/5


This is a one-size item, but the length of the sleeves is perfect, the fit is great, the quality of the fabric they use is stunning. I think it can fit from S to L size. I've been surprised by the heaviness of this pullover when I opened the package (this heaviness makes it very comfortable) and its overall very high quality! 
By the way, the real color of this pullover is more light ivory (not really white nor off-white).

-Sorry for the crappy quality of my pics, I had to modified to lightning to try to show you the details!-

C'est un article disponible uniquement en taille unique, mais la longueur des manches est parfaite, la coupe est top et la qualité du tissu utilisé est superbe. Je pense qu'il peut convenir aux tailles S à L. Par ailleurs, j'ai été surprise par le poids de ce pull quand j'ai ouvert le paquet (le fait que le pull soit lourd le rend très confortable) et la confection qui est de très haute qualité! 
Au fait, la vraie couleur de ce pull est ivoire clair (pas vraiment blanche ni beige).

 -Désolée pour la qualité catastrophique de mes photos, j'ai dû modifier la lumière pour essayer de vous montrer les détails !-

♥ Quality: 5/5
♥ Size: 5/5
♥ Comfort: 5/5

Here is a worn picture under a JSK (definitely not the best coord I've done, but it was very comfortable and perfect to go to work and to run everywhere!)

Voici une photo portée sous une JSK (il est clair que ce n'est pas ma meilleure coordination, mais c'était très confortable et parfait pour aller au travail et courir partout !)


♥ Overall satisfaction: 5/5


This shop sells other very cute turtleneck pullover perfect for lolita fashion! If you order some I'd be happy to know your feedback! 
I hope this entry is helpful! ゚ ・✿ヾ╲(。◕‿◕。)╱✿

Cette boutique vend d'autre pull à col roulé très mignons et parfaits pour la mode lolita ! Si vous en commandez je serais heureuse de connaître votre avis ! 
J'espère que cette review vous sera utile! ゚・✿ヾ╲(。◕‿◕。)╱✿

3 commentaires:

  1. Waaa que lindaaaa <3
    AMEI seu outfi <3


    http://diariodelolivlet.blogspot.com.br/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Obrigado! ♥
      Eu amo seu blog ^w^
      (I hope I don't make any mistake by writing this!)

      Supprimer
  2. It looks awesome, I like it much more than a blouse. Unfortunately it's too hot to wear anything like this here in Australia :-/

    RépondreSupprimer